EXERCITIU PRACTIC CU SUBCONSTIENTUL…NOROCOS

ImagineE foarte simplu.Si functioneaza…este micul meu SECRET…ma apropii incet,cu drag de mine insami…MA ACCEPT SI MA IUBESC IN TOTALITATE…SUNT PERFECTIUNEA INTRUCHIPATA…SUNT CEA MAI NOROCOASA FEMEIE DIN LUME…SUNT CEA MAI NOROCOASA FIICA, MAMA, SOTIE ,SORA, IUBITA…DE PE PAMANT…NOROCUL TRAIESTE IN CASA MEA…SI MI ESTE UMBRA MIE SI CELOR DRAGI…TUTUROR SI FIECARUIA IN PARTE…SUNT UN MAGNET PENTRU NOROC…ATRAG NOROCUL SI-L TRANSMIT CU DRAG ORICUI ARE NEVOIE…EU SI NOROCUL SUNTEM NEDESPARTITI…VA TRIMIT SI VOUA …FIECARUIA DINTRE VOI , DRAGII MEI PRIETENI…DE AICI DE LA MALUL MARII…O URARE CU TOATA PUTEREA EXTRAORDINARA A SUBCONSTIENTULUI MEU…

BATA-VA NOROCUL SA VA BATA…

SI NU UITATI..

.MA IUBESC SI SUNT PERFECT SANATOS SI NOROCOS…dimineata,pranz si seara…si ori de cate ori ai putin timp liber…ASA VA FI.

 

4 gânduri despre „EXERCITIU PRACTIC CU SUBCONSTIENTUL…NOROCOS

  1. Cel mai greu e nu să faci asta zi de zi, ci să te convingi s-o faci! Fiindcă mintea conștientă e sceptică și pune etichete înainte să ajungă subconștientul genial să-ți arate ce poate.

Lasă un răspuns

