LEBADA…SI IZVORUL DE SMARALD

Eu sunt lebada ce pluteste intre vis si realitate…am prins aripi cenusii in cuibul mamelor mele…diminetile deschideam ochii si asteptam flamanda …cerul se -ntuneca brusc sub aripile LUI…si toti se bucurau de ofrande…asa am crescut…de cand am devenit alba ca neaua nu -mi mai este teama…stiu la ce folosesc aripile…sunt darul meu de la ingeri…cu ele,cu aripile mele,am trecut peste ape nesfarsite si am cucerit lumea…cu aripile mele am luminat destine tinere…si am deschis carari spre soare…acum stiu,am plecat din realitate iar in curand mi se va deschide poarta viselor…acolo e tara unde cantecul meu de lebada va desface petale din stanca de piatra pana va da de IZVORUL DE SMARALD AL SPERANTEI…
toata lumea isi va potoli setea…si lacrimile vor fi doar amintiri uitate in SUBCONSTIENT…intr- un colt prafuit de vreme…

6 thoughts on “LEBADA…SI IZVORUL DE SMARALD

  1. foarte frumos… minunata realizarea alegaturii intre realitate si vis…
    sa ti se implineasca speratele iti doresc… toate… toate… incepand cu cele mai frumoase si terminand cu cele despre smaraldul subconstient…

  2. Cred că e minunat să aveţi puterea de a privi din complet altă perspectivă lucrurile ca mai apoi să le oferiţi viaţă. Mă bucur pentru dumneavoastră deoarece experimentaţi astfel de trăiri.

Lasă un răspuns

