PRESIMTIRILE SI SUBCONSTIENTUL GENIAL…

distelvlinderDin copilarie am avut presentimente si m-a  fascinat viitorul…Primul cutremur major din viata mea m-a luat pe nepregatite.Pana atunci nu acceptam moartea ca eveniment total imprevizibi,si de fapt nu o acceptam deloc.Apoi am vrut sa STIU.Am incercat sa-mi protejez familia,copil fiind ,de tot ce-i rau ,si de moarte in special.Am trait cu senzatia ca daca sunt prin preajma,nu se poate intampla nimic rau.Dar viata merge inainte…si nu poti sa-i protejezi pe toti ,oricat de mult ti-ai dori.Oricat de mult ti-ai dori ca lucrurile sa ramana pe loc si oamenii dragi sa-ti fie alaturi…vine clipa cand pierzi,cand simti ca esti frunza in bataia destinului.Cand dispare un om din lumea ta,pe langa durere si furie,percepi limitele propriei persoane.In general,concentrandu-ma pe familie si prieteni,pe cei iubiti in mod special,cred ca pot citi putin din ziua de maine.si da, stiu sigur ca inainte de cutremur sunt avertizata…Aceasta este pentru mine cea mai buna dovada ca SUBCONSTIENTUL STIE CE VA FI…ASA CUM NU UITA NICIODATA NIMIC DIN CE A FOST.Eu am incredere deplina in presimtirile mele…si de aceea am mare grija ce gandesc…si mai ales ce mesaj transmit celor din jur.De multe ori,chiar daca STIU,prefer sa tac…Oricum putini inteleg si nu poti sa-i feresti pe oameni de propiul destin.

10 thoughts on “PRESIMTIRILE SI SUBCONSTIENTUL GENIAL…

  1. Prefer să-mi ascult subconștientul atunci când îmi dă vești bune. Și funcționează.🙂
    Cred că destinul reprezintă doar reperele majore din viața omului. Restul e ce-și face el cu mâna lui și mintea lui.

  2. Tu vorbești serios ?🙄 Fiindcă și mie mi se întâmplă să trec prin clipe despre care parcă am știut că vor veni dar m-am convins că-i vorba de simple coincidențe sau de lucruri care s-au întâmplat așa fiindcă era singurul mod în care puteau să se întâmple.

  3. Ce mesaj transmiti defapt ? Vreau sa cred l-am inteles …
    Nu mai traieste omul ci il traieste frica care si-a facut culcus in inima lui.
    Iar despre cutremur …ma cutremur in fiecare zi a vietii mele , Pupici

Lasă un răspuns

