CAND MAREA MI A SARUTAT VISUL…

natura-albastra_b7a7df8baa3fc6CAND MAREA MI-A SARUTAT VISUL AM STIUT CA A VENIT TIMPUL…MI-AM IMPACHETAT SPAIMELE SI DUREREA…LE-AM PUS PE FUNDUL VALIZEI SA NU LE VADA NIMENI SI M-AM SUIT IN TRENUL DIN GARA VIETII …EA,MAREA M-A ASTEPTAT CA O MAMA… A FOST GREU SA-MI DESPACHETEZ BAGAJELE…RANILE AU SANGERAT CU PANSAMENTELE SMULSE…CAND AM RAMAS GOALA IN FATA EI AM INCEPUT SA PLANG…A INTELES PERFECT SI GRIJULIE ,MA TRATEAZA DE TREI ORI PE ZI…CU IMBRATISARI SI SARUTARI …REZULTATUL SE VEDE DEJA…ZAMBETELE SE RISIPESC IN CELE PATRU ZARI…IAR CICATRICILE INCEP SA SE STEARGA SI ELE…SI MAI MULT ,VOI PRIMI SI DARUL FRAGIL AL FERICIRII…BINE,BINE O SA AM GRIJA SA NU-L SPARG PE DRUMUL INTOARCERII…MULTUMESC,MARE ALBASTRA.
http://www.youtube.com/watch?v=rRbyZ3eD-9M

3 thoughts on “CAND MAREA MI A SARUTAT VISUL…

  1. Pingback: Americanii spun: domnule preşedinde, mai puțin și mai bine!

Lasă un răspuns

