PARFUMUL DE TEI DIN… SUBCONSTIENTUL MEU

flori-de-teiRutina si multele probleme mai mici sau mai mari cu care ne luptam zi de zi ,ne transforma in niste robotei…de multe ori posomorati…si in mod sigur de obicei ingrijorati si preocupati.Stiti cat de putin lipseste pentru a atinge macar un pic de fericire?

NE-AM  NASCUT PENTRU  A FI FERICITI…Dar am pierdut acest dar… undeva in SUBCONSTIENTUL  nostru.Ne ducem zilele intr o goana dupa bani.Stiti cati oameni sufera de depresie pentru  ca nu au o vila sau o masina? Foarte multi….Dar ,stiti cati oameni sunt fericiti pentru ca azi au inflorit teii,si au umplut aerul cu parfumul lor minunat? Foarte putini…Stiti cati oameni au venit azi de la munca nervosi ,s au uitat la stirile de la ora cinci,si s au gandit la nenorocul lor? Foarte multi…Banuiti insa deja ,cam cati oameni au vazut azi albastrul ametitor si limpede al cerului curat,sau ce dragalasi sunt pisoii pusi pe joaca de la scara blocului.Si credeti-ma, fiecare dintre noi avem cate o lista lunga cu motive pentru care ar trebui sa fim recunoscatori…dar ignoram acest aspect. Am exilat cu desavarsire din viata noastra RECUNOSTINTA…pentru ce avem,pentru ce suntem,pentru viata pur si simplu.Pentru cine credeti ca este atata risipa de  frumusete in jurul nostru pe pamant? PENTRU NOI…OAMENII.Pentru noi exista verdele copacilor si albastrul marii.Daca un om are tot ce si doreste,dar nu este recunoscator pentru ce are ,credeti ca e fericit? Nu , pentru ca atunci doreste si mai mult.Asa se explica multe in jurul nostru.

In SUBCONSTIENTUL NOSTRU  avem vocatia fericirii.,dar o ingropam zilnic cu o mie de probleme reale sau false,si …uitam cine suntem si ce cautam pe aceasta planeta.incredibil de frumoasa.

EU ,ASTAZI SUNT RECUNOSCATOARE  PENTRU CA  TOTI AI MEI SUNT SANATOSI… PENTRU CA A PLOUAT SI NU MAI ESTE PRAF…PENTRU CA AM PUTUT SA ADMIR IN PARC O CIOCANITOARE VIOAIE…PENTRU CA FIUL MEU MI A SPUS UN BANC NOSTIM….PENTRU CA VECINA A IESIT DIN SPITAL SI E BINE…SI DA,SUNT FERICITA CA AU  INFLORIT TEII DE PE STRADA MEA.

Tu pentru ce esti recunoscator azi?

 

7 thoughts on “PARFUMUL DE TEI DIN… SUBCONSTIENTUL MEU

  1. Cu ceva timp în urmă, mă bucuram şi de-o adiere de vânt! Bani am avut doar cât să-mi cumpăr strictul necesar… azi nu mai pot şi nu mă bucur de nimic! Am pierdut ceva de mare preţ…cu timpul poate voi ajunge să-i zâmbesc iar soarelui şi vântului, unei păpădii, să scriu o poezie veselă…

  2. Azi sunt recunoscatoare , ca puiul la cuptor cu cartofi a fost tare apreciat , de papilele gustative si critice ale fratelui meu , sunt recunoscatoare ca azi cea mai buna prietena a mea „zambea” la telefon , sunt recunoscatoare ca sunt acasa , ca fac activitati noi , ca intr-o zi o sa fiu iar langa tata , azi sunt recunoscatoare pentru linistea mea . Tanjeam ca un copil dupa o inghetata cu capsuni , din miezul unei veri caniculare , dupa liniste . Am primit o parte . Somnul e mai bun acum .

  3. În fiecare dimineață, ies din bloc și mă prăbușesc direct în mirosul violent al florilor de tei. Mi se umplu toate încăperile ființei de miresme… și, totuși, nu pot spune că sunt fericit.
    În fiecare zi mă bucur de soție și de copil cu o voluptate inconstantă, dar reală… și, totuși, fericirea e o stare discontinuă, la care ajung doar uneori.
    În fiecare zi citesc, aproape în fiecare zi scriu … și asta mă definește pe mine (poate) cel mai bine… dar tot nu ating fericirea decât rareori, deși scrisul e pentru mine aer necondiționat…
    Mai tot timpul mă aflu în stări intermediare, deoarece fericirea nu e pentru mine nici scop, nici vocație subconștientizată, ci o limită. O limită ideală pe care n-o ating cu una, cu două, pentru că îmi e străin conceptul de fericire facilă. Sau poate înțeleg eronat conceptul de fericire.
    Eu, când mă simt fericit, ajuns în faza de imponderabilitate psihică, devin deconcertat. Știu că de acolo ar trebui să înceapă declinul. Mai sus nu se poate. Iar mie îmi place urcușul. Procesul, nu neapărat finalitatea.
    Sună derutant.

  4. Sunt fericita pentru ca mi-am sarutat copii de dimineata, pentru ca am auzit „te iubesc” de la persoana draga, pentru ca soarele lumineaza, pentru adierea vantului, pentru ca exist si ma pot bucura de tot ce ma inconjoara.

Lasă un răspuns

