DUNAREA ALBASTRA…

…PE MALUL EI REVIN IN FIECARE ZI DIN VIATA MEA…E MEREU ACOLO SI -MI DA PUTERE SI INCREDERE IN MINE…VORBIM AMANDOUA SI MA INTELEGE…ESTE APA VIETII NOASTRE SI …APA SUFLETULUI MEU…CUMVA EA EXISTA DINTOTDEAUNA IN SUBCONSTIENTUL MEU…SI DACA M AM NASCUT AICI PE MALUL DUNARII INSEAMNA CA AICI …TREBUIE SA RAMAN…

10 gânduri despre „DUNAREA ALBASTRA…

  1. Si eu imi legan visele pe undele Dunarii albastre si e putin si a mea, fiindca sotul meu baltaret s-a nascut intr-o casuta aflata chiar pe malul sau, in apropiere de Fetesti…Si pentru ca am adoptat-o ca fiind apa mea de suflet, am ramas aici nedorind sa-mi dezradacinez omul si o iubesc si-o venerez si-o cutreier si-o ascult susurand atatea doruri,dar mai ales suspinand, fiindca nu o pastram curata deloc…
    Asadar avem ceva in comun, putina Dunare…si nu stiu ce ne faceam, daca Dunare n-aveam, ca Oltul e departe! :)))))))
    (Sper sa-mi fie iertata parafraza…)

    • …SOARTA MEA ESTE LEGATA DE DUNARE…PRIN ZODIE,PRIN LOCUL DE BASTINA,PRIN LOCUL DE MUNCA…SI PRIN DRAGOSTE…ESTE PORTIA MEA ZILNICA DE FRUMOS SI DE ENERGIE…NU CRED CA POT TRAI PREA MULT FARA EA IN PREAJMA…ASA A FOST SA FIE…MUTUMESC PT APRECIERE…

  2. Fabolous post The Blue Danube and Johann Strauss music bring backThe memories of my years in Vienna..Thank you for liking my post Absolutely…)have a wonderful day.jalal

  3. Ce frumoase îţi sunt gândurile depre locurile natale!
    Blue Danube by Johann Strauss, e muzica sufletului meu, e muzica în care eu mă regăsesc cel mai mult! E muzica care parcă îmi descrie viaţa mea, de la nastere şi până voi pleca în eternitate!
    O seară minunată îţi doresc! 🙂

Lasă un răspuns

