THE DYING SWAN…

Pe scena vietii , ma grabesc sa-mi deschid sufletul , ca pe o rana , cu mainile goale . Am cate o stea pe fiecare umar . Amandoua , sunt UNIVERSUL PENTRU MINE .
Cea mai tanara dintre ele , are aripi puternice si urcus greu inainte .
Cealalta , e azur , farama rupta din cer , PENTRU MINE . De buna voie , ingenunchez sub vraja ei albastra , si-i duc povara de plumb infasurat in catifele , cu zambetul pe buze . Ma grabesc sa ajung la capatul lumii . Acolo stelele au loc sa danseze .  Pentru ca e intuneric , imi las inima sa le calauzeasca .Apoi…

Pe scena vietii , ma grabesc sa-mi culeg macii risipiti , ce mi-au cazut din suflet , ca ofranda.

Si am un singur spectator . Fara aplauze…

 

 

 

Un gând despre „THE DYING SWAN…

Lasă un răspuns

