OBSEDANT… MACII DIN SUBCONSTIENT

Acesti maci , si numai ei , sunt martorii mei . Doar ei mi-au imbujorat obrazul , la vreme de zambet . Doar ei mi-au indulcit lacrima , la vreme de tacere.
Acesti maci , si numai ei , mi-au deschis portile raiului . Cu ei , si doar cu ei , am gasit cheia spre lumea de gheata din ochii tai albastri . Am sapat cu mainile goale un cuib in piatra , si am plantat acolo , samanta de mac . Peste timp , a inflorit o gradina , iar piatra s-a topit . Acolo era inima ta , numai ca eu nu stiam . Acum , obsedant , macii de foc imi astern la picioare drumul spre stele . Cu ei , ca martori , pasesc cu incredere peste puntea destinului
Obsedant , macii din SUBCONSTIENT , IMI INFLORESC IN SUFLET , DORUL DE NEMURIRE , astazi si …maine.

Un gând despre „OBSEDANT… MACII DIN SUBCONSTIENT

Lasă un răspuns

