ITI MULTUMESC…PRIMAVARA

Iti multumesc ,Primavara…ca-i mai venit inca o data-n viata mea.
Iti multumesc , Primavara …doar gandul la caldura curcubeului tau  de flori , mi-a dat puterea sa infrunt cenusiul rece si fara nadejde al iernii.

Am primit in obraz viscolul si am vazut cu ochii mei neantul inghetat , ascuns in spatele cortinei de zapada.
Acum , ochii mei , primesc din plin darul binecuvantat al culorilor . Florile de primavara , toate , au vesmant vesel si incredibil de frumos . Nimic nu-mi poate rapi darul bucuriei de a-mi umple sufletul , la propriu , cu violet parfumat de zambila si rosu indraznet de lalea .

Culoarea a intrat in SUBCONSTIENTUL meu cu forte proaspete si-mi picteaza acum , amintiri noi , care- mi vor fi de folos in viitor. Imi vor incalzi inima si mainile reci in vremurile ce vor fi sa vina .
Privesc acum , pentru tot restul vietii mele . Si sunt recunoscatoare …
MULTUMESC , PRIMAVARA …CA-I MAI SOSIT INCA O DATA-N VIATA MEA .

Un gând despre „ITI MULTUMESC…PRIMAVARA

Lasă un răspuns

