VINDECAREA PRIN PLOAIE SI SUBCONSTIENTUL GENIAL

Sub picaturile de ploaie , imi infloreste visul din SUBCONSTIENT. De aceea mi-e dor de ea si o chem in fiecare zi . Cumva , imi hraneste gandurile bune , dar mai ales imi aduce liniste . E ca un balsam pentru stres . Atenueaza asperitatile unei vieti agitate , in care cuvantul de ordine este graba . Cand ploua , parca timpul este un pic mai ingaduitor si curge mai lent .

Si atunci , imi place sa ma cuibaresc in mine insami , sa-mi adapostesc sufletul sub umbrela singuratatii . Asa incepe vraja . La propriu . Orice gand bun , de insanatosire , de autovindecare , are sorti de izbanda mult mai mari .

Daca iti iei ploaia drept aliat in demersul tau , gandul de autovindecare devine mai puternic , aduna energie mai multa , si , miraculos , aduce alinare . Primul care reactioneaza pozitiv , este sufletul . El beneficiaza din plin de ganduri frumoase , hranite de stropii binefacatori . Acum , fiecare poate sa creada ce vrea . Eu ma bucur de fiecare zi in care ploua . Si am grija , intotdeauna , sa-mi pastrez in SUBCONSTIENT , o mica rezerva de placere , DE A RESPIRA IUBIRE IN MIJLOCUL PLOII , DE A -MI VINDECA SUFLETUL SI TRUPUL , LASAND PLOAIA SA-MI FIE MEDIC SI PRIETEN .

Incercati si voi sa va imprieteniti cu ploaia si s-o chemati mai des in viata voastra . Nu ar fi rau deloc , mai ales acum cand seceta ne da tarcoale.

2 gânduri despre „VINDECAREA PRIN PLOAIE SI SUBCONSTIENTUL GENIAL

  1. Singuratate…versus solitudine. Ce diferenta?! Singuratatea este impusa, este circumstantiala…pe cand solitudinea este asumata.
    Cum eu „traiesc” la tara, ploaia pentru mine are mai multe…”intrebuintari”. Desigur, nu ultima, este simbolistica spalarii sufletelor „uscate”, insetate…
    Eu va invit sa fiti fiii ploii, sa veniti acolo unde se nasc norii, deasupra padurilor si a piscurilor…
    Nu ma credeti pe cuvant…incercati.

Lasă un răspuns

