VISUL CU FLORI…

Ninge cu petale de cires , in visul meu de asta-seara…
Troian de papadie ,
incet-incet ma-nconjoara .
Triluri de pasari nepamantene , imi strapung auzul ,
Si-un curcubeu de-albastre stele , abia inmugurite prin milenii ,
Imi impietreste , nepasator , si vazul.
Petale de cires , troian de papadie ,
Minune calda , topita-n dulce nemurire ,
Ma rog ,
in visul meu…sa-mi creasca aripi ,
Petale de cires ,troian de papadie ,
sa-mi las in urma
praful de aur al iubirii ,
Petale de cires , troian de papadie ,
sa pot sa fug cat mai departe ,
de-albastra mea , necrutatoare , VESNICIE.

2 thoughts on “VISUL CU FLORI…

Lasă un răspuns

