LA REVEDERE…ANDREI

Pentru ca ieri , ai hotarat sa pleci ,
Sa-ntampini primavara-n alta dimensiune , sa-ti faci prieteni noi printre ingeri ,vreau sa te rog ceva.
Vreau sa te rog , sa-mi ierti cuvintele nespuse si timpul pe care nu ti l-am daruit.
Vreau sa te rog , sa-ma ierti pentru mustrari si judecarea unor fapte.
De fapt , in egoismul meu , m-am multumit sa stiu ca existi…iar viata mea , a fost mai bogata cu un prieten vechi si drag. Credeam ca vei fi acolo pentru totdeauna , si era bine . Mi-ai ascultat orice nebunie …cu respect. Stiam ca ma pot baza pe tine .
Acum …primavara ce-mi bate in geam , e cenusie si poarta cu ea parfumul unor amintiri ce mi se scurg printre lacrimi si se topesc odata cu ele .
LA REVEDERE…ANDREI.

5 thoughts on “LA REVEDERE…ANDREI

Lasă un răspuns

