SI DACA SUNT FEMEIE

post-36023-1236004453…ESTE PENTRU CA ASA A TREBUIT SA FIE…A TREBUIT SA MI ADOR TATAL…A TREBUIT SA MI INDRAGESC FRATELE MAI MIC…A TREBUIT SA MI  IUBESC SUFLETUL PERECHE…A TREBUIT SA AJUNG MAMA, SA SIMT CA O MAMA,SA FIU MAMA IN ORICE CLIPA DIN ZI SI DIN NOAPTE ,CU FIECARE FIBRA DIN TRUPUL SI DIN SUFLETUL MEU…A TREBUIT SA INFRUNT NECUNOSCUTUL ZILEI DE MAINE ,SI NU PENTRU MINE CI PENTRU  EI…PENTRU BARBATII DIN VIATA MEA…FIECARE IN PARTE, MI A  ARATAT UN ALT FEL DE DRAGOSTE,..PE FIECARE L- AM IUBIT SI – L VOI IUBI PANA LA ULTIMA SUFLARE…FARA NICI O DEROGARE…FARA NICI UN REGRET…AS LUA CU MINE DE AS PUTEA, FIECARE DURERE A LOR…PENTRU CA SUNT MAI PUTERNICA DECAT EI TOTI…PRIN INIMA MEA UNDE- I OCROTESC CU RUGILE MELE…SI TOATE ASTEA PENTRU CA D-ZEU A VRUT SA FIU FEMEIE…ITI MULTUMESC ,DOAMNE…

One thought on “SI DACA SUNT FEMEIE

Lasă un răspuns

