SUBCONSTIENT DE FEMEIE …

camp-cu-maci…Astazi  nu ti am spus ca te iubesc…am obosit sa spun exact ce e mai important…asa se intampla ,mai ales  de cand argintul ne impodobeste tamplele…si atat de multi ani au trecut peste noi cu trena lor lunga de amintiri minunate…clipa cand ne am cunoscut …era sambata seara,pe o strada frumoasa…a fost o intalnire extrem de scurta …dar ochii tai albastri au ramas in SUBCONSTIENTUL MEU…apoi am stiut pur si simplu ca tu esti cel pentru care s au scris toate poeziile de dragoste de pe pamant…din punctul meu de vedere.Si nu erau de ajuns,asa ca am inceput si eu sa scriu…cate ceva,asa ca sa nu mai existe nici o indoiala..Am stiut ca o sa vii in viata mea….am stiut ca o sa mi aduci fericirea,zambetul…si sclipirea aceea secreta din ochi,care spune in fiecare clipa ca norocul a fost si este prietenul meu…ca esti un suflet special,care …intamplator s a potrivit perfect cu sufletul meu…si da,cred in teoria sufletelor pereche,,,mai ales acum ,cand divorturile mai mult sau mai putin celebre apar ca ciupercile dupa ploaie…

Nu am fost si nu sunt o femeie ideala…sau prea usor de suportat…dar EU si SUBCONSTIENTUL MEU GENIAL am dat tot ce am avut bun si frumos…pentru fericirea noastra…

Acolo, undeva,cineva…a adus dragostea pe strada mea…mi a intrat in casa…m a luat de mana…si de atunci avem o carare numai a noastra in univers,,,si un contract de nemurire…

MULTUMESC …SUFLET PERECHE…PENTRU CA EXISTI…

Un gând despre „SUBCONSTIENT DE FEMEIE …

  1. Am trecut să las şi eu un mărţişor, chiar de e unul virtual şi deci nu are cum să fie la fel de reuşit cum este, spre exemplu, fie şi doar un singur ghiocel palpabil şi real. Îţi doresc să ai o primăvară frumoasă, cu zile calde, liniştite şi senine, cu flori în suflet, bucurie, spor în toate, sănătate şi lumină în privire. La mulţi ani ! de 1 Martie.

Lasă un răspuns

