ORICE LUCRU SPUS DE UN MILION DE ORI DEVINE REALITATE

Prin pelegrinarile mele in lumea cartilor si a scrierilor de tot felul am descoperit candva un citat de Budha.Nu sunt neaparat fana a filozofiei  indiene,desi sunt aspecte pe care le apreciez,dar acest citat mi a dat de gandit. in mod special.Are legatura directa cu puterea gandului,cu energia uriasa a propriului subconstient.

ORICE LUCRU SPUS DE UN MILION DE ORI DEVINE REALITATE.

Am calculat ca ar trebui ca timp de trei ani ,cate opt ore pe zi sa repeti acelasi lucru ….pentru ca acesta sa se materializeze.Da,Budha era un tip destept.el a spus concret ce poti face in cel mai simplu mod posibil sa ti indeplinesti dorintele…Fiecare om interpreteaza acest aspect dupa mintea lui.Subconstientul meu genial stie pur si simplu ca acest lucru este adevarat….in ceeace ma priveste…asadar de cateva ori pe zi ma straduiesc sa mi repet ,daca se poate cu voce ,nu doar in gand urmatoarea fraza:

SUNT PERFECT SANATOS,NOROCOS SI …GENIAL.

Fraza simpla,scurta…si la obiect.Am perfecta incredere in subconstientul meu,ca intelege exact mesajul.Am grija ,pe cat posibil s o fac cu zambetul meu cel mai seducator pe buze.Si o fac cu convingerea ferma ca este un lucru bun pentru mine.Crede in tine insuti,creaza ti micul tau refren personalizat ,si ai grija sa -l susuri dulce subconstientului tau,de cateva ori pe zi…Decat sa ti ocupi mintea cu ganduri distructive,mai bine foloseste o in scop pozitiv.Nu e nimic neadevarat aici.Pur si simplu orice este posibil.Si nu trebuie sa astepti sa treaca trei ani…lucrurile se misca mult mai rapid decat crezi…FII POZITIV….CREDE IN TINE INSUTI…SI VEI FI CASTIGATOR.

7 gânduri despre „ORICE LUCRU SPUS DE UN MILION DE ORI DEVINE REALITATE

  1. CEEA CE SPUI E PERFECT ADEVARAT SI VERIFICAT DE MINE.
    NU STIU CINE ESTI DAR TARE SEMENI CU PRIETENA MEA V…….. CARE M-A IMVATAT SA FAC ASTA. E UN GENIUS CU ADEVARAT SI SUNT MANDRA CA MA NUMAR PRINTRE PRIETENII EI.IN ULTIMII 4 ANI AM REALIZAT TOT CE MI-AM DORIT FACAND ASTA DIN CAND IN CAND ZIUA SI NOAPTEA LA CULCARE. ACUM TOT CE-MI DORESC E SECRET DAR STIU CA O SA SE INDEPLINEASCA
    PERSEVERATI!
    CU PPRIETENIE,
    VIORICA

  2. E cam dificil, e nevoie de perseverenta si de concentrare pe acel ceva anume. Dar sigur nu e nevoie de trei ani, uneori gandurile devin realitate numai pentru ca dorinta e foarte mare si parca, cumva, Universul chiar conspira sa se indeplineasca (vorba cuiva) Iar eu am remarcat asta de cateva ori in viata mea…. si ma numar printre sceptici, din fire 🙂 . Sau realisti, ca sa sune mai putin descurajant.

Lasă un răspuns

