ROMANTA-NZAPEZITA DIN SUBCONSTIENT

Ma rog , la fiecare fulg de nea ,
ce-mi mangaie obrazul in nestire ,
sa-si prinda-n dansul lor , ca floare ,
iubirea mea , din vesnicii ratacitoare .

Ma rog , la fiecare fulg de nea ,
ce-mi mangaie obrazul in nestire ,
sa-si prinda-n hora lor,  drept soare ,
iubirea  mea , din stele negre- amagitoare .

Ma rog , la fiecare fulg de nea ,
ce-mi mangaie obrazul in nestire ,
sa-mi aflu ,in sfarsit , pe-acest pamant ,
dulcea povara , botezata in menire ,
ce nu e doar un simbol , un cuvant ,
ci este chiar traseul meu prestabilit ,
cu destinatia finala-n NEMURIRE.

2 thoughts on “ROMANTA-NZAPEZITA DIN SUBCONSTIENT

Lasă un răspuns

