VINO LA VALS CU MINE

Domnilor si doamnelor , va rog sa va puneti pantofii de dans si…poftiti la valsul vietii. Avem aici o combinatie suficient de fierbinte , pentru a transforma o seara ninsa si rece , intr-un rasfat pentru spirit .
Un vals ,cu cine trebuie , chiar si o singura data in viata , poate deveni , genul de amintire de cel mai inalt rang , din SUBCONSTIENT. Bunica mea , nonagenara , isi amintea cu emotie , de primul vals din viata ei de fata tanara . de rochia albastra cu margarete si de partenerul sau , inalt ,subtire si cu mustacioara.
Cine nu are acest gen de amintire , inca mai are timp sa si-o faca , iar sarbatorile care bat la usa , pot fi un bun prilej pentru a experimenta . Mai ales pentru generatia tanara . Cred ca ar fi , cel putin , interesanta , reactia dansatorilor infierbantati de animatoare , din Bamboo , la un vals clasic . Aceasta a vrut sa fie o gluma.
Avem aici o secventa din ecranizarea ,,Razboi si pace,, coproductia din 2007 , si ,,Second Waltz ,, de Dmitri Sostakovici .
Interpretarea de baza este a celebrului nostru contemporan ,Demis Roussos.

5 thoughts on “VINO LA VALS CU MINE

  1. Daaaa, am vazut filmul ! Minunati actori ! Cat despre vals, mi-am luat rochita, manusile, pantofii de bal, si in imaginatie am dansat cu iubirea mea . Multumesc !

Lasă un răspuns

