NISIPURI MISCATOARE…

Asfintitul coboara , leganandu-se usor , cu pasi nesiguri , PRINTRE NISIPURI MISCATOARE.
Nici o adiere de vant , crengile goale stau nemiscate , patetic proiectate pe cer.
Cainii , fideli pana la moarte , mi se-ncurca la picioare , scurmand veseli , prin pamantul gras , invelit , matern , de straturi ruginii de frunze.
Un card de gaste salbatice , isi ingana ascutit suratele , si-si etaleaza V-ul perfect , din linii fine si negre , parca trasate cu penelul , pe cerul colorat , de un soare in agonie…mov.
Miroase a fum de frunze arse , mirosul copilariei din calendarul cu file -ngalbenite , muscate nemilos de goana zilelor vietii.
Am venit sa-mi iau ramas bun…
Ea e acolo , STIE , si nu m-a uitat. Curge cuminte , si-si poarta cu sine , secretele sufletelor vasale , prin memoria albastra a propriului adanc.
Mi-a luat cu sine visurile , sa-i infloreasca malul , candva , la anul , prin luna mai.
Si , drept rasplata , imi racoreste , cu drag , inima obosita , de lungul drum al apusului , PRINTRE NISIPURI MISCATOARE.

2 gânduri despre „NISIPURI MISCATOARE…

  1. Draga „Subconstient genial”,
    nu stiu ce se intampla cu net-ul , de-abia am intrat pe blogul dvs., se blocheaza calculatorul si nici nu-mi apar multe postari la reader , dar nu ma las !!! 🙂
    O IMBRATISARE CU TOATA DRAGOSTEA !!!!!!!

Lasă un răspuns

