DACA…

Iata , daca ciulesti urechea … o auzi.
Imi susura cu drag , cantecu-i nemuritor , ce-mi dezgheata trupul patruns de fiori reci ,
de iarna ce se zbate , drept la geamul meu.
Sigur , daca intinzi palma , cu incredere, vei primi cu uimire , o perla din soare.
Sigur , daca inchizi ochii , albastrul ei iti va coplesi visul.
Sigur , daca ai rabdare , vei gusta din sarea sarutului ei ,
si…la fel de sigur , daca ti-e tare dor de ea ,
Iti va sterge lacrima  strivita , intre pleoape obosite ,
Cu umbra unui val .

5 gânduri despre „DACA…

  1. Buna seara !
    ” Daca …”
    nu am risca, ar fi oare mai bine ?
    Frumos videoclip !
    Atat de frumos incat l-am preluat
    sa-l vada si domniile lor ce-mi trec pragul casei virtuale !
    Multumesc pentru postare, ” traducere „, vizita si comentariu !
    O seara la fel de frumoasa ca si articolul de fata !
    Cu stima,
    Aliosa.

Lasă un răspuns

