IMI IAU TOAMNA …SI PLEC

Am venit ca primavara in viata ta.Cu dragostea curatata de iarna timpului scurs intre doua drumuri spre stele,tI-am inflorit sufletul.Cand am plecat spre tine,am stiut ca liliacul va inflori in gradina ta ,iar privighetorile de mai, isi vor lasa cantecul in palmele tale laolalta cu inima .A fost un contract pe care l-am semnat cu insasi existenta mea pe pamant .Vara a explodat cu bogatie de parfum de fructe si flori,dansand pe curcubeul intins intre zile si nopti fierbinti.A fost frumos,nimic nu s-a pierdut in zadar…nici un strop de vreme din lumina.

Acum ,curcubeul si-a topit culorile de fructe si flori,in genuni invesmantate in mantie de frunze ruginii…Privighetorile si-au ascuns cantecul sub aripi tremurande.in noptile reci .Ploaia ,ca o fantoma ireala, isi scutura pletele peste primavara si-o topeste fara sa priveasca inapoi ,fara regrete inutile. Nimeni nu m-a intrebat nimic,pur si simplu ,STIU ca a venit timpul.

Asa ca,iubitul meu ,astazi imi iau toamna …si plec.
Un sarut , de ramas bun, de pe luna…si mai ramane unul,cel din vesnicia sufletului meu.Acesta va ramane prins pe buzele tale,precum iedera, ca sa stii unde sa ma cauti …Parfumul de liliac iti va deslusi drumul.

Lasă un răspuns

