SOARE …DE OCTOMBRIE.

Cand rasaritul imi lumineaza odaia,si soarele imi inunda spiritul, STIU CA ZIUA MEA VA FI BUNA.

Pot sa uit ca noaptea, a fost cutremur in SUBCONSTIENTUL MEU.Pot sa cred ca tot ce a fost rau, a ramas istorie.Pot sa cred ca visele sunt, uneori, inselatoare.Pot sa cred ca timpul, vindeca ranile.Pot sa reaprind flacara sperantei si sa aduc, iar, zambetul pe chipul iubit.Pot sa fac abstractie de spini si sa fur, doar parfumul trandafirului.Pot sa matur, cu un gest simplu, toate fructele otravite ale neincrederii .Pot pasi inainte,cu spatele drept si capul sus,sa-mi urmez DESTINUL ce mi se cuvine.Si ce daca nu mai sunt aceeasi? SI ce daca mi-am aruncat in Groapa Marianelor licarirea magica a inocentei? Am castigat in schimb putere. Stiu acum sa escaladez Everestul rece si absolut. Trebuie doar sa vreau , sa invat ce sa fac , cu ea …cu puterea mea.

10 thoughts on “SOARE …DE OCTOMBRIE.

Lasă un răspuns

