FARAMA MEA DE NEMURIRE…

Precum nebuloase , din miliarde de stele ce se nasc si mor ,
spre a se naste iar , si iar ,
la fel si eu , biet suflet muritor ,
ca frunza-n vant , ma nasc si mor .
Si o farama de praf de stea , daca-am sa fiu ,
caci , stiu ca am mai fost candva ,
in mii de ani de zbor pustiu ,
voi sti ca am gasit ce cautam ,
in drumul meu , spre alte galaxii ,
numai atunci  …cand TE VOI REGASI.
Si doar asa , voi castiga…
FARAMA MEA DE NEMURIRE ,
dintr-o stea.

7 gânduri despre „FARAMA MEA DE NEMURIRE…

Lasă un răspuns

