SAC DE PIATRA…

s2Cand sacul de piatra de pe umeri devine sufocant,

Ma razvratesc si-l arunc la pamant…

Ma opresc si privesc inapoi,

Ma doare, dar am curaj cat pentru doi.

Si atunci stiu ca NIMIC nu ma poate atinge.

Nici un gand rau ,nici un blestem de sange.

Dragostea mea ma tine deasupra,

Cu ea ma apar de valuri si sub ale ei aripi delicate,

Chiar si viscolul il pot tine departe.

As vrea sa te iau cu mine ,sa-te apar in cercul meu magic…

dar puntea de vise s-a spart in mod tragic,

Vraja s-a rupt si ea…iar eu nu mai am puterea de a te apara.

Oricat de mult ma zbat,

Ce trebuia sa se intample, s-a intamplat.
Pacat…

2 thoughts on “SAC DE PIATRA…

Lasă un răspuns

