INTREBARI…RELATIVE

Dece este atat de toamna,mama…
Dece ploua atat de tare ,in sufletul meu,tata…
Cat de mult dor poate duce o inima,bunico…
Cata fericire iti aduce dragostea ,fiul meu drag…
Cat noroc iti trebuie in viata,fiica mea…
si, unde este capatul drumului…iubitul meu?
Atat de multe intrebari si atat de putine raspunsuri.
Fiecare in parte si toate la un loc ,imi inalta si-mi risipesc visurile si temerile intr-o secunda,croiesc punti de lumina si le prabusesc in abisuri de intuneric in scurte clipe de viata.Intamplarile de zi cu zi aluneca peste mine ca apa,si incearca sa-mi deschida mintea si inima in fata a mii de realitati .Si ,de obicei ,raman fara grai in fata relativitatii vietii .Uneori,sunt inspaimantata.Dar ,poate ca exact directiile necunoscute ale vietii ,o fac atat de frumoasa.Mai ales daca,in jurul tau, se dazlantuie furtuna perfecta…

3 thoughts on “INTREBARI…RELATIVE

  1. In filmul ,,Furtuna perfecta” am admirat determinarea cu care s-au luptat pentru viata, pentru a se intoarce la cei ce ii iubeau, am admirat si acceptarea cu seninatate in fata mortii . Doar cei impacati ca au facut totul o pot avea . Sunt off topic, dar mi-ai adus aminte de un film ce m-a impresionat .

Lasă un răspuns

