VALSUL PLOII SI SUBCONSTIENTUL GENIAL…

Ploaia ,poate fi partenerul de dans ideal.O ador din toate fibrele corpului meu.In primul rand ,stie sa asculte,are tot timpul din lume,si-o face cu rabdare, acum ,toamna.O plimbare prin parcul pustiu,se transforma usor intr-un vals …si pot sa merg in pasi de dans ,ocolind copaci si ronduri de flori,tesand un arabesc doar de mine stiut.Si de ea.Imi place sa comunic cu ea,s-o simt cum imi mangaie obrajii infierbantati cu firele ei lungi ca niste plete grele de apa.Pleaca,zambind ,la despartire,abia cand soarele ,plictisit isi iteste razele printre nori.Atunci imi pun deoparte pantofii de dans,si o astept.Revine,intotdeauna,exact cand am mai multa nevoie de ea.Si acum,la vals…

15 thoughts on “VALSUL PLOII SI SUBCONSTIENTUL GENIAL…

  1. Foarte frumos🙂 Parca cerul nu ma mai intristeaza cu cenusiul sau si ploaia mi se pare minunata…ca si randurile tale printre armonia sublima a piesei postate. Fug la geam sa admir peisajul pe care acum il vad altfel…

  2. Am încercat să-mi amintesc acum vreo trei zile şi nu mi-am reamintit aşa că acum nu mă mai chinui. Dar cineva a spus : „Să nu refuzi niciodată un zâmbet sau o ploaie”.

Lasă un răspuns

