SUNT UN ALTFEL DE COPAC…

Sunt un altfel de copac,
eu sunt un altfel de copac.
Tu vrei ca eu sa fiu verde tot timpul,
si iarna si toamna,
sa fiu tare ca piatra,
si dulce ca mierea,
vrei sa nu ma indoi niciodata -n furtuna.
Dar ,eu,eu sunt un altfel de copac.
un altfel de copac.
Daca trebuie sa fiu jupuit ,taiat cu toporul,uscat si vopsit ,
doar ca sa ma inalt catarg pe mari necunoscute,
Daca trebuie sa fiu jupuit ,taiat si uscat ca sa ma transform ,
intr-o vioara ce-si inalta cantul fermecat,
Eu nu vreau asta,
Eu nu vreau sa fiu jupuit,taiat,uscat si vopsit.
Nu ,eu nu vreau asta.
Si nu pentru ca sunt mai bun ca alti copaci,
Ci pentru ca eu sunt un altfel de copac.
Se spune ca lemnul, ce sta mult sub pamant se transforma in carbune,
si da lumina si caldura oamenilor.
Dar eu vreau doar sa cresc,sa ma intind spre cer.
Vreau doar sa ma inalt spre cer,
Si nu pentru ca sunt mai bun decat alti copaci,
Ci pentru ca, pur si simplu , eu sunt un altfel de copac.

Eu ,care sunt altfel de femeie,dedic aceste versuri, omului iubit din viata mea.

3 gânduri despre „SUNT UN ALTFEL DE COPAC…

  1. Iubesc copacul meu si fiecare rana a lui, e un altfel de copac, unul ce nu-si ascunde taieturile, crengile rupte de furtuna, si chiar si asa ma simt protejata intre crengile sale . Si tu la fel, sunt sigura .

Lasă un răspuns

