RASCRUCE DE SEPTEMBRIE…

Drumeagul era batatorit temeinic,de pasii mei ,de ploi ce uita sa mai plece,de pasii tai ,din cand in cand si de torente repezi de cristal rece ca gheata.Am ochii legati, dar nu am ratacit niciodata .Nici valtorile ivite din neant nu mi-au schimbat traseul.Nici furtunile napraznice cu viscol si nameti cat gardul nu m-au oprit din drum.Mi-am scuturat pletele ninse si am mers mai departe.Incet,incet undeva ,in fata,licarea o raza de lumina si acolo ar fi fost loc de popas.S-a starnit din senin o goana de nori albastri pe cer,si un fulger ivit din furtuna, mi-a dezlegat ochii.Atunci am vazut prima data.Sunt si alte drumuri in fata mea,e o rascruce.Primul e vechi ,il stiu si-l sar ca la sotron.Mai privesc odata indarat,tu mergi incet, cu mainile pline de flori ,uscate si pline de tepi .Te strig,dar nu auzi si din mainile tale ranite, picura stropi rosii.Sfioasa,cu inima batand sa-mi iasa din piept ,pasesc usor pe noul drum.Sunt frunze verzi si flori albastre,iar pasari harnice isi tes trilul in vazduhul curat.Calc peste petale moi de catifea rosie si -mi simt trupul usor ,din ce in ce mai usor.Inaintea mea se deschide curcubeu sagalnic de speranta nou nouta ,trebuie doar sa trec peste punte.O punte ingusta cat o raza de lumina,peste care zbor ,in pasi usori , de balerina.
Rascrucea a ramas in urma, ca si tine,cu regrete tarzii si cu bratele pline de flori uscate si inutile.

Lasă un răspuns

