VREMEA MARILOR DECIZII SI SUBCONSTIENTUL GENIAL

Soseste in viata un moment, in care trebuie sa iei decizii si sa-ti lasi viata in mana altcuiva.La propriu.Totul se clatina in jurul tau amenintator, iar senzatia de pierdere a libertatii de decizie ,chiar si temporara ,poate fi bulversanta.Si atunci nu e decat o solutie.UNA SINGURA:

SUBCONSTIENTUL TAU .

Acolo este casa gandurilor tale.TU ITI CINSTRUIESTI CASA. Cum o construiesti asa o ai. Gandurile pot fi distructive sau constructive.E SIMPLU.CONSTRUIESTI SAU DISTRUGI.

MOD DE LUCRU CU SUBCONSTIENTUL

Ma gandesc la cel mai rau lucru care mi se poate intampla.Apoi imi indrept gandul spre  cel mai bun lucru care mi se poate intampla.MINTEA CONSTIENTA ISI FACE DATORIA SI INCEPE SA VINA CU ARGUMENTE PRO SI CONTRA.

Atunci e momentul magic.Te opresti si alegi  GANDUL CEL  MAI FAVORABIL.Si incepi sa tesi in jurul lui.CE BINE VA FI CAND….,MA VOI VINDECA.de exemplu.Ce voi face,cum imi voi folosi restul vietii dupa …

CE BINE VA FI…si BINELE a intrat deja in casa ta.Lasa-l sa stea acolo cat mai mult timp.ALUNGA-TI DIN MINTE TEMERILE.Tu le stii,dar nu le lasa sa prinda radacini in

SUBCONSTIENTUL TAU.

SUBCONSTIENTUL ESTE CA UN COPIL ,EL se hraneste cu ganduri si emotii.Emotiile sunt latura pe care nu o poti controla.Dar GANDURILE SUNT ALE TALE.

TU SINGUR,fara nici o derogare,alegi calea: MIERE SAU FIERE.

Asa ca ,imi iau gandul meu cel mai frumos si fericit si-l ofer cu drag SUBCONSTIENTULUI MEU GENIAL.Si o fac cu prisosinta si de nenumarate ori.Ziua si noaptea.Cum ma trezesc din somnul dulce de dimineata si seara cand ma culc,neaparat.Teoria spune ca ai nevoie de cel putin 21 de zile de gand -forta ,concentrat,pe dorinta ta de bine,de vindecare.

CONCLUZIE

RELAXARE SI GAND DE IMAGINATIE POZITIVA .

SI NU UITA MELODIA PREFERATA A SUBCONSTIENTULUI GENIAL:

MA SIMT DIN CE IN CE MAI BINE DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE.

Exista explicatii dovedite stiintific ,cu volum mare de informatii,care dezvaluie mecanismul de functionare al autosugestiei,al autohipnozei pozitive.Important ,insa ,este doar faptul ca FUNCTIONEAZA.Eu ,personal ,construiesc acum un vis.Desigur,se adauga si o doza de neprevazut,intotdeauna,aceasta este surpriza UNIVERSULUI pentru tine.

AI INCREDERE IN TINE INSUTI.DOAR TU DECIZI CE E MAI BINE PENTRU TINE.Chiar si cei in mana carora trebuie sa te lasi sunt SUB aceasta forta a SUBCONSTIENTULUI TAU.

CREDE ,CERE SI VEI PRIMI.

 

17 gânduri despre „VREMEA MARILOR DECIZII SI SUBCONSTIENTUL GENIAL

  1. Pustnicii si in general Sfintii Parinti spuneau sa ne rugam mai intai la Dumnezeu pt decizia ce o avem de luat si dupa ce am terminat rugaciunea, primul gand ce ne vine in minte, este cel bun, cel corect, cel adevarat, cel prin care iti da Dumnezeu raspuns. Cam asa ar trebui sa ia decizii si cei de la guvernare :-0

  2. Foarte adevărat!
    Emile Coue a vindecat oameni mulți cu născocirea lui lingvistică: „Zi de zi, mă simt din ce în ce mai bine din toate punctele de vedere”. Pentru că, vorba ‘ceea, „vreau, pot și merit”. Ultimul dintre verbe primește de regulă o negație înainte, iar asta ne distruge viețile.
    Mi-am umplut mintea și imaginația de ancore pozitive, plăcute, care-mi dau șutul în fund ori de câte ori mă opresc trist pe marginea drumului. 🙂

Lasă un răspuns

