YOU ARE IN MY SEPTEMBER…

Cand septembrie coboara in Valea Omului Grabit,eu deja am parasit cuibul devenit neincapator.Aripile greu incercate zile si luni la rand ,au devenit tari ca otelul,scilipind taios in lumina tot mai saraca a soarelui.Am capatat forta vantului si rabdarea ploii.Pe chip port pecetea hotararii,iar inima este de coral .Sunt inarmata pana-n dinti.Si decisa.Voi pleca la lupta.Cu propriul meu destin.Si-l voi invinge.Mai privesc odata in vale,ei ,oamenii vesnic grabiti nu vad si nu inteleg nimic.Dar eu STIU ce am de facut,si voi zbura pe traseul destinului meu pana sus, in varf.Abia acolo ,imi voi lasa armele jos ,imi voi pune inima in palma si voi astepta cuminte sa ma topesc intr-un izvor de tinerete vesnica .Va ramane coralul ,ca semn al trecerii mele prin EVERESTUL DESTINULUI.

2 gânduri despre „YOU ARE IN MY SEPTEMBER…

Lasă un răspuns

