BLESTEMATII…

image-2013-08-22-15427460-41-localnici-incearca-identifice-victimele-dupa-presupusul-atac-arme-chimice-siriaOricat ne-ar fi de greu si oricate probleme am avea noi,aici in Romania,nimic nu se compara cu situatia unei tari in prag de razboi.Nu pot sa nu ma gandesc cu revolta,la mamele care maine isi vor plange fiii…la sotiile care maine vor fi vaduve…si la copiii care maine vor fi orfani.Si sa nu-mi spuna nimeni ,nici un expert militar si nici un mare lider aparator al drepturilor omului,ca bombardamentul fulger de maine din SIRIA,va distruge doar niste depozite de arme chimice.NU CRED NIMIC…Nici ca acele depozite exista in realitate,nici ca razboiul va dura doar doua zile…Dar stiu cu siguranta,ca si maine vor muri oameni nevinovati…si nu putini…si vor fi si copii si femei care vor plati pretul vietii…pentru ca din cand in cand, pe pamant se nasc oameni blestemati, sortiti sa spele cu sange propriile orgolii bolnave de sindromul puterii.Nu cred ca un bombardament este solutia intr- o tara in care moartea face deja ravagii.Iar daca niste politicieni corupti cred asta…sa plece drept in iad.

15 gânduri despre „BLESTEMATII…

  1. Omenirea este iar in impas. Probabil peste 70% din locuitorii Pamantului, nici nu stiu unde se afla Siria si nici nu ii intereseaza.
    Despre cei care stau cu stiloul in mana si fac doar calcule pe hartie, putem crede ca sunt atenti numai la suma finala.
    Dupa ce vor muri cateva mii de suflete, probabil suma va incepe sa dea cu plus.

  2. Razboiul acesta cu siguranta nu o sa fie de scurta durata. Nici cel din Iraq nu s-a terminat.
    Mare adevar ai spus Dan cu jandarmul.
    Acum am citit niste articole legate de tema aceasta si am aflat ca partea sirienilor este tinuta de rusi si chinezi. Daca stai sa te gandesti este un fel de Razboi Rece, poate chiar continuarea lui.
    Am de gand sa-mi fac lucrarea de dizertatie pe tema: „primavara araba” si in special razboiul din Siria. Planul meu „maret” este sa le arat oamenilor ca acest „aducator al dreptatii si libertatii” nu este decat o hiena.
    Revenind din nou la articol. Intotdeauna au fost tot felul de interese meschine la mijloc prezentate intr-o forma buna.

  3. Chiar eram curios care urma să fie, de data aceasta motivul sub care „jandarmul mondial” se va apuca iar să împrăştie democraţia în lume. Când l-am auzit pe John Kerry, şi când i-am urmărit şi mimica, mi-a fost clar ! Idioţii ăştia iar omoară oameni degeaba !

  4. Daca ar fi copii americani s-ar lasa cu un scandal mondial si cu razbunari crunte; daca-s alti copii, intra la „pierderi colaterale” si isi cer scuze, eventual. Planeta noastra devine, din ce in ce, un loc insuportabil – politic vorbind. Iar minciunile servite din acea directie sunt, de ani de zile, de toata jena. Dar durerea acelor oameni nu cred ca ne-o putem inchipui, iar de nedreptatea strigatoare la cer nu mai spun. Imi pare rau ca specia umana pare sa involueze…. sau poate ca nici n-a fost vrodata atat de evoluata pe cat ne place noua sa credem, in trufia noastra. Animalele au o noima in tot ce fac, inclusiv atunci cand ucid ; omul nu.

Lasă un răspuns

