BLUE MOON…

Astazi,cineva mi-a spus ca sunt cazuta din luna…si am avut o revelatie…asa se explica multe lucruri facute sau nefacute, multe cuvinte spuse sau doar gandite…poate ca asta-i starea mea naturala…Bine,recunosc…am o relatie…secreta cu luna…dar numai noaptea,stii… cand toata lumea doarme.
Recunosc,eu ,SUBCONSTIENTUL GENIAL,impreuna cu ea…parata LUNA ALBASTRA…ne ocupam clandestin noptile,cu vraja…da,vrajim inimile insingurate…E SIMPLU…iei o inima moarta si o inmoi in DRAGOSTE…rezultatele sunt teribile…de la Romeo si Julieta pana la Elena Udrea si…stiti voi cine,ca eu am uitat.Dar am o scuza,azi sunt cazuta din luna.De maine,revin cu picioarele pe pamant…si cu capul in nori.

Lasă un răspuns

