EU ,SOARELE …SI MAREA

ImagineFiecare zi incepe odata cu rasaritul soarelui…E aproape un sacrilegiu sa fiu la mare si sa ratez clipa intalnirii magice…EU ,SOARELE SI MAREA…Suntem doar noi trei …si desigur SUBCONSTIENTUL MEU GENIAL… El este NEGOCIATORUL MEU…Prin intermediul lui comunic cu MAREA…e o relatie de DRAGOSTE…o apropiere fizica si mentala…APA ARE MEMORIE…daca ii daruiesc gandul meu bun pot sa-i cer orice…ii cer in fiecare an sa mai pot sa vin si vara viitoare…si ce credeti???

DORINTA IMPLINITA.

Dar ii promit si eu ceva in schimb…

In fiecare zi ma gandesc macar cinci minute cu drag la mare si la soare…chiar si de Craciun.

4 gânduri despre „EU ,SOARELE …SI MAREA

Lasă un răspuns

