ANESTEZIA GENERALA… VALSUL ALBASTRU CU MOARTEA

imagesCA1DC5PKPentru ca am ceva experienta in acest domeniu…ma refer la experienta de pacient pe masa de operatie ,m-am gandit sa va povestesc cum este .Se intampla ceva extraordinar cu creierul .cu SUBCONSTIENTUL sub anestezie…am ajuns in tunel.un tunel cu peretii transparenti…care urca si coboara dezordonat…iar EU eram un punct…fara identitate…fara sex…fara amintiri…curgeam prin tunelul transparent,exact cum curge sangele prin vene…era si un susur, ca de ape repezi,ca senzatie auditiva….dar cel mai interesant a fost momentul in care am auzit medicul dand un verdict,pe care l-am analizat iesind cumva din tunel,si pentru ca nu mi-a placut ce a zis,am decis ca e mai bine in tunel…si m-am intors acolo…cred ca era bine …nu era durere…nu erau griji…nu era stres…nu era nimic…iar nimicul acela a fost alegerea mea in acel moment…eu am decis si instantaneu mi-am reluat calatoria…din pacate m-am trezit…de fapt m-a trezit durerea…si am revenit la realitate,incet,incet…Cum am scapat de perfuzii am avut grija sa-mi notez tot ce-mi aminteam…sa nu uit.Si nu am uitat…pentru ca am repetat experienta inca de trei ori de atunci…E destul de complicat…dar eu cred ca sub anestezie avem acces nelimitat la SUBCONSTIENT….si la UNIVERS…Pentru mine a fost un vals cu moartea…un pas la stanga…un pas la dreapta…cu EA la brat…De atunci…realitatea mea s-a schimbat radical…si putini sunt cei ce inteleg…Concluzia e una singura…moartea nu este cel mai rau lucru care ni se poate intampla…dar mai vorbim si altadata despre asta.

13 gânduri despre „ANESTEZIA GENERALA… VALSUL ALBASTRU CU MOARTEA

  1. interesant. Mi-ar fi plăcut să fi scris mai mult. O experiență asemănătoare o descrie Jung în memoriile sale. El însă vorbește de Inconștientul Colectiv.

  2. Sunt multi cei care au trait sentimentul asta si putini au avut curajul sa si recunoasca. Cei care au facut-o, ne-au adus mai aproape de un adevar de care vrem sa scapam pentru ca nu putem sa il contolam. Ne ferim de ceea ce nu cunoastem si nu vrem sa parasim ceia ce simtim cu simturile noastre pamantesti.

Lasă un răspuns

