TRAIESC INTR-O POVESTE?

imagesCAGKDWF5/SUNT REGINA STUPULUI  CONSTRUIT DIN PENE DE CURCUBEU…IERI AM PORUNCIT SUBCONSTIENTULUI MEU SA PLOUA…SI AZI MI-AM PRIMIT DARUL…AM PASIT NEINCREZATOARE IN APE TULBURI,CU SUFLETUL ZDRENTUIT DE VANT…DAR CHIAR MI-AM PRIMIT STROPII RECI PE FATA…APOI PE BUZE ,UNDE LE-AM SIMTIT GUSTUL …AU COBORAT PE TRUP IN JOS…SI MAI JOS,PICATURI NERABDATOARE…SUNT REGINA DORINTELOR IMPLINITE…SECRETUL ESTE IN PALMELE MELE …IN INIMA MEA …IN SUBCONSTIENTUL MEU…STIU CA TRAIESC INTR-O POVESTE…AM TESUT-O EU SINGURA IMPLETIND ZILELE CU NOPTILE INTR-UN MODEL COMPLICAT ,DAR ATAT DE FRUMOS…E POVESTEA MEA SI EU SUNT REGINA…IAR DRAGOSTEA ESTE SCEPTRUL MEU…

7 gânduri despre „TRAIESC INTR-O POVESTE?

Lasă un răspuns

