SOMN USOR,IUBITUL MEU CU OCHI ALBASTRI…

..Imagine.Iata,acum vorbesc cu marea…este departe in spatiu dar atat de aproape de SUBCONSTIENTUL  meu incat albastrul ei si confunda cu ochii tai…si tu ,iubitul meu,esti departe de mine…atat de urias este spatiul dintre noi incat nu-l pot cuprinde…sunt  stanca tocita  in fata vietii…si in fata MARIEI SALE-MAREA…in jurul meu danseaza delfinii…iar maine a devenit deja istorie…as vrea sa-ti strig numele…dar maini straine ma opresc si ma trag inapoi…valurile imi spala destinul …incep sa inteleg …si sa accept…somn usor ,iubitul meu cu ochi albastri..

3 gânduri despre „SOMN USOR,IUBITUL MEU CU OCHI ALBASTRI…

Lasă un răspuns

