ROCHIA VERDE…SI SUBCONSTIENTUL GENIAL

vila-femei-nimba-rochie-verde.DA,CRED CU TARIE IN PUTEREA AUTOSUGESTIEI…EU ,PERSONAL AM REUSIT SA-MI MATERIALIZEZ  O VIZIUNE…AM AVUT IN TOAMNA INTILNIREA DE TREIZECI DE ANI DE LA TERMINAREA LICEULUI…SI BINENTELES CA DOREAM SA ARAT BINE…CHIAR FOARTE BINE…TIMP SA MA OCUP DE TINUTA NU PREA A FOST…DAR VISAM LA O ROCHIE VERDE…O VISAM IN FIECARE SEARA…MATERIALUL,CROIUL SI MAI ALES CULOAREA…DECI VISAM SI DOAR ATAT, NU AM FACUT NICI CEL MAI MIC DEMERS IN ACEST SENS…NICI MACAR NU AM SPUS NIMANUI …ERA VISUL MEU SI ATAT…MI-AM CUMPARAT O ROCHIE NEAGRA SI AM ASTEPTAT EVENIMENTUL CU EMOTIE…DAR FARA SA MA OPRESC DIN A MA VEDEA IMBRACATA IN VERDE…CU O ZI INAINTE DE INTALNIRE,PRITR  UN CONCURS DE IMPREJURARI, AJUNG INTR-UN MAGAZIN DE HAINE INTR-UN ORAS VECIN,UNDE  TREBUIA SA ASTEPT PE CINEVA…NICI NU MA INTERESAU HAINELE INSIRATE PE UMERASE….PRIVEAM NEPASATOARE SI DEZINTERESATA ROCHIILE EXPUSE…CAND PRIVIREA MI-A FOST ATRASA DE UN VERDE  DE VIS…APOI DISTING MATERIALUL CARE ERA PERFECT…SI CROIALA CU ANCHIOR, MULT VISATA…ERA O SINGURA ROCHIE VERDE SI DECI O SINGURA MARIME…SANSA DE A FI POTRIVITA ERA MICA…DAR AM PROBAT-O…SI BINE AM FACUT…ROCHIA  ERA PERFECTA…SOTUL MEU A AMUTIT LITERALMENTE  CAND M A VAZUT IMBRACATA CU EA…M AM SIMTIT EXTRAORDINAR LA INTALNIREA MEA DE TREIZECI DE ANI…AM ARATAT FOARTE BINE …SI ASA AM DEVENIT O MICA VRAJITOARE…BAGHETA MEA MAGICA ESTE AUTO SUGESTIA…CUM PROCEDEZ…VA SPUN MAINE…PE CUVANT…VREAU CA TOATA LUMEA SA FIE FERICITA…MACAR DIN CAND IN CAND…

30 de gânduri despre „ROCHIA VERDE…SI SUBCONSTIENTUL GENIAL

  1. Someone necessarily help to make significantly posts
    I might state. That is the first time I frequented your web page
    and up to now? I amazed with the analysis you made to make this actual
    post extraordinary. Excellent job!

  2. Ei, se vede treaba că e adevărată zicerea „Dacă vrei cu adevărat ceva, trebuie doar să îți dorești lucrul acela cu tărie!”. 😉

  3. Eu voiam mai multe detalii asa cum ai promis ca azi e mainele din postul tau si am intrat special sa citesc secretul :p… acum o sa plang…

  4. Mi-a placut ce-ai scris!
    Am experimentat si eu …si am ajuns la concluzia ca e bine sa ai grija ce-ti doresti ca sigur o sa primesti!

  5. I nominated your wonderful blog for this award A BOUCHET OF THREE AWARDS…http://marianzidaru.wordpress.com/2013/07/04/earth-change-mz-a-fost-nominalizat-la-a-bouquet-of-three-awards/

Lasă un răspuns

