BOMBOANELE DE CIOCOLATA SI PARFUMUL DE LILIAC …

foto_20619Nu mai stiu cati ani aveam…cred ca patru, cand am descoperit parfumul de liliac al bunicii mele..era pe masuta ei de toaleta in camera de la fata…a fost inceputul fascinatiei mele pentru aceasta aroma ca si pentru floarea de liliac…de atunci caut si iar caut … dar nici cel mai fin parfum frantuzesc nu reuseste sa trezeasca in SUBCONSTIENTUL meu aceeasi senzatie absolut unica de fericire olfactiva completa..si tot la bunica, intr o cutie rosie de metal cu cheita gaseam niste bomboane de ciocolata, invelite in hartiuta fina, cu un gust delicios..nimic nu le egaleaza…au trecut zeci de ani de cand bunica nu mai este…dar eu inca mai caut acea aroma si acel gust care impreuna inseamna pentru mine de fapt senzatia de copilarie fericita …in siguranta si inconjurata de dragoste neconditionata…asa am crescut…si de aceea am rezistat si inca mai rezist pe baricadele unei vieti sub semnul stressului …sper sa pot sa fiu si eu bunica unui suflet nou, care sa si aminteasca de mine peste jumatate de secol…MULTUMESC,BABUSKA…

11 thoughts on “BOMBOANELE DE CIOCOLATA SI PARFUMUL DE LILIAC …

  1. Minunate amintiri, mi-ai amintit de copilarie si de bunica cat despre liliac, pot spune ca il ador.
    O zi faina cu parfum de liliac!
    Cu drag : Adeena 🙂

  2. Pingback: Doi în… | 9

  3. Minunate amintiri ne-ai împărtăşit aici. Şi pentru mine, bunica rămâne cea mai minunată fiinţă, în casa căreia descopeream o mulţime de „comori”. Bomboane delicioase, dulceaţă cum n-am mai mâncat de atunci şi o sumedenie de poveşti minunate. Vremea magică a copilăriei….

    Numai bine îţi doresc !🙂

    PS. Este superbă aroma liliacului!

Lasă un răspuns

