ILUZII…ALBASTRE

ImagineSi cand amintirile te ajung din urma…iata,deja se vede capatul drumului…e undeva acolo,…ramurille sperantei sunt uscate…fructele dulci ale iubirii s au spulberat in cele patru zari…soarele rasare la fel …dar sufletul ramane rece…nici somnul nu mai e ce a fost…iar casa viselor e goala…unde e curajul?…unde e dorinta?…te urnesti…te misti…si parca mai vrei ceva…inca putina caldura…o cauti si nu o mai gasesti nicaieri…stii ca vei pleca curand…cuibul ramane gol …ce ramane in urma?…iluzii albastre…pierdute pentru totdeauna.

6 gânduri despre „ILUZII…ALBASTRE

      • Nu stiu restul, dar ca o amagire ma si simt zilele astea, de fapt am devenit si eu la fel cu ceva cu care m-am confruntat un timp. Dar mi-am soptit in barba ca daca tot am ajuns la jumatatea anului, pentru restul de 6 luni schimb foaia, radical. Pentru ca pot. Si atunci poate ca se schimba radical si amagirea, asa ar fi logic. Fa si tu ca mine, adica schimba din temelii ceva ce a fost poate prea mult si ajunge. Ok ? Hai…. 🙂

Lasă un răspuns

